Alla inlägg under maj 2021

Av Åsa - 4 maj 2021 22:17

Hej alla älskade läsare!


Nu har tiden kommit, eller ja för några månader sen!   


Jag har egen lägenhet och är äntligen självständig, lite tråkigt bara att jag miste min månadsantällning efter 2.5 års slit. Men ska fortsätta kämpa för att få en fast anställning antingen där jag är nu eller på ett annat ställe, men det får framtiden avgöra. Nu tar jag en dag i taget och blickar framåt. 


Kan inget annat än att bli bättre. Snart ska jag åka till min älskade mommo och morfar, ha lite ledigt och vila upp mig. Ska blir så kul att träffa släktingarna igen, har inte setts på 1.5 år.


Mina föräldrar ska bygga uterum, så när det är klart ,så ska vi äta årets första surströmmingsrunda och inviga uterummet med lite goa dofter   


Nä skämt osido. Kan Covid inte bara försvinna!!

Börjar tröttna på visir, munskydd och handsprit! Känner mig som en inlagad gurka efter en dags arbete. 


Visst, älskar mina kollegor och våra boende, men nästan alla är vaccinerade och alla håller avstånd i den mån det går och har handskar, munskydd och förkläde.    




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards