Alla inlägg under februari 2014

Av Åsa - 9 februari 2014 23:09

Hejsan kära pillimummrikar!!

Imorron blir det jobb efter en halv veckas sjukdom..

Men nu är jag piggelin och frisk som en nötkärna!!

Och älsklingen är hemma igen efter sin grabbresa..

Så nu ska inget stoppa mig ifrån att jobba och klippa mig..

Kommer bilder imorron..

// Åsa

Av Åsa - 9 februari 2014 02:16

Hej alla läsare!!

Förlåt om jag inte har uppdaterat min blogg på läääänge!!!

Men det har hänt en del förändringar i mitt liv på bara några månader..

För 8 mån blev jag lämnad!!

För 5 mån hittade jag mitt tvära bi<3 (min nuvarande pojke)

För 5 mån fick jag ny praktikplats..

Och slutligen för 2 mån sen, fick jag förlängd 1 års anställning på min praktikplats, (Som jag för övrigt trivs jätte bra på)..
Älskar alla mina barn och kollegor på jobbet!!

Tack alla som är/har varit en del av mitt liv, som format mig till den jag är idag..

Och stort tack till alla ni som har mobbat mig genom hela min uppväxt och skolgång framtill gymnasiet..

Även ni har format mig till den jag är idag.. Ni har lärt mig att jag inte behöver ta nån annans skit och sårande ord..

Jag hoppas att ni har vuxit upp och mognat allihop, och till er som inte har gjort det än, så vill jag bara säga: Få tummarna ur röven, ta tag i ditt liv och väx upp och mogna för helvete..

Till er som precis börjat mobba nån ny i skolan elr aktiviteten ni har utanför skolan, så sluta med det genast!!
Sätt er i dennas skor, tänk om det varit er dom mobbade och inte den, hur hade du mått och känt dig då!!


Tack och adjö för denna gången <3

// Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards