Alla inlägg under juni 2012

Av Åsa - 29 juni 2012 20:13

Hejsan!!


Nu är jag äntliogen klar med mina sysslor för idag..


Jag har tvättat, bakat, lek med katterna, hanldat och ätit middag med svärfar idag..


just det.. det får jag ju inte glömma,, jag har tagit mitt andra dopp för året idag i fedingesjön..


Jag är så stolt över mg själv.. att ja hunnit med allt jag skulle göra idag och lite till..


snart kommer älskling hem  


Längtar till imorron, då jag och älklingen ska åka till väla och buta mammas byxor och kolla

på laptops 


Nu ska jag inta ryggläge och vila och se en film  


Peace out with LOVE



// Åsa

Av Åsa - 29 juni 2012 13:39

Hej!!


idga har jag varit hemma hela dagen, ska strax gå till affären och handla lite, sen hem till svärfar och äta köttbullar nypotatis och brunsås,, jammy..


Tobias och svärmor är på firmafest.. Men dom kommer hem senare ikväll..


ska nog gå till bryggorna och ta ett kvällsdopp efter maten..


men immorron blir det ätt köpa en laptop om jag hittar nån som passar mina krav o behov..


Peace out with LOVE    

Ovido - Quiz & Flashcards