Alla inlägg under november 2011

Av Åsa - 27 november 2011 19:02

Hej mina undrbara läsare!!


Idag känns det verkligen som sovrumsväggen ska blåsa bort från huset det knackar och gnäller i hörnen.. snacka om Creepy..


Jobb imon som vanligt.. 


Ska väl sätta igång en film och tills jag blir trött..


Puss o kram


Peace out


// Åsa


Av Åsa - 22 november 2011 18:51

Hej mina underbara läsare!!


Idag har jag blivit minst sagt lyckad.. jag tappa min "nya" mobil i dasset på jobb.. så jävla lyckad jag är.. troligtvis misslyckad då..


Men det klarade sig.. Så skickligt asså.. turen är alltid på min sida vid sånnt tillfällen.. :P



Peace out !!


Kisses


// Åsa

Av Åsa - 20 november 2011 02:27

Hello my dear readers ..


Yesterday I was on the familia with my beloved and wonderful sister, but it was not that long time, so we are going there instead later today ..


Then we are going to fix  4th  room so our grandparents can sleep there, when they come on December 18, to celebrate our birthday and Christmas here ..

On New Year's eve, I will  goout and make the city on all the night clubs I getting in on, along with the Pia, Kamilla, Marcus and his friends, if they can..

Have it nice

Peace Out

 
 // Åsa
Av Åsa - 13 november 2011 19:26

Hejsan mina Underbara läsare!


Nu har jag kommit hem igen efter underbar helg hos Totte.. Det var jätte kul fast att vi kom hem till han jätte sent i fredags.. Men iallafall i lördes vi åkte till hans kusin som fyllde 35 och sen åkte vi hem och myste framför en film och dippade grönsaker.. Sen gick vi och la oss och sen idag, så åt vi middag hos Tottes föräldrar, som verkligen är trevliga.. Sen körde vi hem och hämta mina grejer och åkte till Ynkedynga (Örkelljunga) så tog jag bussen därifrån medans Totte handlade lite..


Puss o Kram


Peace out // Åsa

Av Åsa - 11 november 2011 21:30

Hejsan alla mina underbara läsare!


Nu är man hemma, ska snart gå till bussen och möta totte där, för en helg hos han.

bussen kommer 00.39


längtar verkligen..


Idag är det oxå 15 år sen min morfar dog.. På en fars dag..


Jag minns det så väl.. jag och min syster var i samma rum när det hände..


Peace Out  // Åsa


Ovido - Quiz & Flashcards