Alla inlägg under december 2011

Av Åsa - 21 december 2011 20:45

   Idag fyller jag och min syster 20 år




Jippi Äntligen !!



systemet Here we come !!


Peace out !!


// Åsa o Pia                        

Av Åsa - 11 december 2011 17:08

Hejsan alla underbara!!


I helgen har jag varit hos Totte och hjälpt till på kårens julmarknad..


Det var kallt, men frukansvärt kul.. sen gick jag "hem" och började med att byta om och sen la jag mig på soffan med en katt på magen.. vid 17 lagade jag mat till mig och Totte, det blev pytt i panna och steka ägg efter det la vi oss och sov i en timme och fixade oss inför julfesten och såntvid 19.30 och sen vid 20.15 när alla kom så spela vi lite spel och lyssnade på musik.. sen var det dax att gå hem för gästerna och jag och Totte la oss på soffan och skulle se en film/tv men det blev inte så, vi somnade istället vaknade vid halv 2 och då la vi oss i sängen i stället, sen sov vi som två små grisar till halv nio.. sen upp äta frulle och se klart filmen och dra till Väla knalla runt där i 3.5 timme och äta lite.. sen så körde totte hem mig och vidare till julavslutning på blå huset..


Han är väl hemma snart och själv ska jag lägga mig på sängen en stund och lyssna på Spotify och ta det lugnt tills middagen är klar..


Hade Bäst


Peace Out


// Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards