Alla inlägg under november 2015

Av Åsa - 12 november 2015 11:31

Min bästa bild! ??

Finns många fina bilder på mig, men denna är nog det finaste..

Sorry att jag är lite ego idag!!

Av Åsa - 12 november 2015 11:25

Hej..

Det är en dag försent, men skit samma..

Igår var det 19 års sen min älskade morfar dog..
Saknar han varje dag och kommer alltid att minnas han precis som han var..
Jag var i samma rum som han, när han dog. Jag var 5 år gammal.

Av Åsa - 2 november 2015 23:03

Hej!

I dag började jag skolan igen efter ett skönt höstlov med många aktiviteter,
Bl. a. Halloween i köpenhamn, fixat köksmöbler, gått på bio och sett den nya Bond filmen med Daniel Craig och självklart shoppat och myst.

snart ska vi fixa skåpen, så allt har sin plats och det inte blir så trångt i skåpen..

Älskar vår lägenhet.. den är det finaste i hela världen.. och till slut ska allt bli perfekt..

// Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards