Alla inlägg under mars 2012

Av Åsa - 27 mars 2012 19:47

Hejsan !!


Igår och idag har jag jobbat,, imorron ska jag skriva in mig på Lantz i Åstorp.. Sen ska jag börja övningsköra,, Så jag får mitt körkort nån gång..   


Torsdag o fredag ska jag nog oxå jobba, om inte så blir det ams på torsdag och vilodag på fredag..

Det blir oxå att åka till HBG och kolla på när Tobias systerdötter dansar Balett..   

Sen säga hejdå till mamma, då hon åker till mormor på fredag kväll.. sen blir det bussen till älsklingen.. och på onsdag nästa vecka så åker jag o älsklingen på påskvändring med några andra..  


Hejs Svejs !!


// Åsa  

Av Åsa - 14 mars 2012 10:34

Hej!!


Igår var tobias sjuk och han smittade mig.. :(


Men idag e vi båda friska och tobias e på jobbet och jag ska snart dra ner till väla med min älskade syster..



Peace out with love !!!



// Åsa

Av Åsa - 4 mars 2012 16:10

   

   Stina <3


   

   Stanly <3


 

Älskar er mina så älsklingar <3

Av Åsa - 4 mars 2012 15:22

Hejsan Hoppsan!!


Denna helgen har min älskling <3 varit hos mig.


Igår var mina föräldrar i tyskland, jag o Tobias var hos hans syster för att fira hans systersons 10 årsdag och pia var hos sin kille hela helgen och nästa helg blir det LALANDIA!! och en liten sväng till tyskland med min andra familj..


Första resan med Tobias <3<3<3


Vi som ska med till Lalandia är:


Arnie o Christina

Tobias o jag

Joacim o Mariette

Eric o Emelia


Min andra Familj <3


Stina och Stanly får vara hemma och festa på en stor skål torrfoder, en vask med vatten och sen ger jag dom blötfoder innan jag blir upplockad,


sen åker jag o Arnie och hämtar upp Tina och Tobias i örkelljunga på jobbet och sen åker vi ner mot bjuv o möter dom andra..


Sen mot stan och far färjan mot Danmark o lalandia <3<3


Peace out <3<3


// Åsa 

Ovido - Quiz & Flashcards