Alla inlägg under juli 2014

Av Åsa - 14 juli 2014 09:18

Hejsan alla!!

Idag har jag och min älskade snuffie semester!!

Idag ska vi till Köpenhamn och ven imorron till fredag!!
Sen blir det hem till hyllinge och vara där några dagar för att mormor och morfar kommer ner..
Jag är så lycklig att jag har en då stor och fin familj och släkt som jag älskar över hela världen!!

Men nu ska jag göra mig färdig och äta frukost, så vi kommer iväg till Köpenhamn!!

// Åsa

Av Åsa - 1 juli 2014 00:07

Jag hatar att ha mens!!

Jävla mensvärk, ryggont, illamående, huvudvärk och cravings efter salt, lakrits, och choklad!!

Jag som hatar lakrits annars!!

Jag vill ha mens utan all denna värk och cravings!!

Kan inte träna, går upp i vikt och blir bara fetare och fetare!! :/ :'(

// Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards