Alla inlägg under mars 2013

Av Åsa - 6 mars 2013 14:57

Hejsan.. Idag är det onsdag och sista dagen på eductus för denna veckan..

Nu är jag påväg hem till min fina man och mina fina katter och svärtan (Svea är lite udda av sig)..

Ledig imorron och på fredag, då blir det slappedagar.. Men en snabb städning imorron inför besöket av syrran och hennes kille Micke på fredag..

Nästa vecka är det två dagar till och sen blir det bara jobb resten av året och fram till 31 maj nästa år..

Jag är så lycklig att jag har min älskling som stöttar mig genom eld och vatten, genom medgångar och motgångar..

När jag får min första lön.. Då ska jag köpa en fin present till min älskling för att han är den bästa

Puss och tack Tobias Gustafsson för att du finns <3 <3 <3

Peace out with love

// Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards