Alla inlägg under augusti 2013

Av Åsa - 27 augusti 2013 01:53

Hejsan!!

Varför måste livet vara så svårt??

Jag vill inte vandra ensam här på världens alla krokiga och smala vägar!!

Vill ha nån som följer med mig på nya äventyr!!

Nån som alltid ställer upp och inte avböjer bestämda planer!!

Jag behöver DIG som alltid kan ställa upp i vått o torrt!!

Vart finns du, min skyddsängel?? för du är fanimej inte här när jag behöver dig som mest!!

Din förbannade svikare!! Din jävla lögnare!! Du sa att du alltid skulle finnas här när jag behövde dig!!

Piss, mög och senaps gas

Era förbannade gamar!!!

// Åsa

Av Åsa - 20 augusti 2013 23:52

Hellu alla sötisar!!

Jaha.. Då vad man sjuk igen..

Inget jobb idag och får se hur jag mår i halsen imorron..

Vad är det som händer i världen.. När inget funkar mot halsont.. Så är det nåt fel!!

Har provat alla huskurer och tips jag fått och inget funkar, Inte ens te, glass (is och vanlig), elr halstabletter funkar!!

Vart är vi påväg egentligen??

Puss o Kramiz

Natti små änglar

// Åsa

Av Åsa - 8 augusti 2013 07:29

Hejsan!!

Jaja.. Jag vet att det är ett tag sen jag skrev..

Men har haft Mycket på jobbet och så..

Men är man påväg till andra jobbdagen efter 1.5 veckas semester i Norrland, med dop av min kusin, och min en av mina morbröder bröllop..

Men nu får jag skynda mig, börjar ju jobba snart!!!

Ciao!!

// Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards